Prosto z średniowiecza

Dzisiaj chciałbym wam przedstawić jeden z moich projektów. Napewno już w temacie posta zauważyliście, że dzisiejszy projekt dotyczy średniowiecza. Pierwszą częścią mojego projektu jest suknia zainspirowana projektami jednej ze stronek ze średniowiecznymi inspiracjami www.historicalclothingrealm.com. Drugą częścią mojego ptrojektu są buty zainspirowane jednyw z projektów Rachel Cohen, który zamieściła na swoim blogu www.paperthinpersonas.com około dwuch lat temu. Trzecią częścią mojego projektu są akcesoria (bransoletki oraz książki). Chciałbym wam powiedzieć, że bardzo się cieszę z tego, że mogłem dzisiaj wyświetlić ten średniowieczny projekt. W dzieciństwie interesowałem się modą fantastyczną i historyczną, a w szczególności z okresu renesansu i średniowiecza. Napiszcie w komentarzach czy podoba wam się mój projekt, czy nie. Odrobina krytyki nie zaszkodzi, ponieważ to pozwala mi więcej myśleć nad projektami aby was zadowolić.
Na sam koniec chciałbym udostępnić ankietę, na którą możecie odpowiadać w komentarzach.

Jaki tydzień mody chcielibyście zobaczyć na moim blogu za dwa tygodnie?
a) tydzień mody futurystycznej
b) tydzień mody z okresu XIX wieku
c) tydzień mody z okresu lat 70-tych XX wieku
d) tydzień mody cyberpunkowej

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Pierwsze kroki (Trochę informacji na temat mojego bloga)

Poznajcie Jennifer